WhatsApp
Użyj kodu XMAS i skorzystaj ze zniżki na wybrane marki przy zakupach powyżej 299 PLN.
Promocja trwa jeszcze przez  0000000

Jak zgłosić reklamację produktu w Gastroprofit?

JAK ZGŁOSIĆ REKLAMACJĘ?

Jeśli Twój produkt przestał działać, dotarł uszkodzony lub posiada inną wadę, nie martw się – jesteśmy tutaj, aby pomóc! Proces zgłaszania reklamacji w Gastroprofit jest prosty i szybki.

Wystarczy, że wypełnisz formularz reklamacyjny.

Opisz dokładnie, co się dzieje z produktem – każda informacja jest dla nas istotna, aby szybko i skutecznie rozwiązać problem.

USZKODZENIE MECHANICZNE PRODUKTU

Jeśli produkt dotarł uszkodzony mechanicznie, masz 7 dni od doręczenia na uzupełnienie protokołu szkody na stronie lub infolinii przewoźnika.

Pamiętaj, aby wypełnić protokół nawet wtedy, gdy opakowanie wygląda dobrze, a produkt wewnątrz jest uszkodzony. 

Protokół szkody dołączony do zgłoszenia przyspieszy rozpatrzenie reklamacji i pomoże nam szybko zorganizować naprawę lub wymianę sprzętu.

Do złożenia reklamacji u przewoźnika potrzebny będzie numer listu przewozowego przesyłki, który znajdziesz na etykiecie.

CO DALEJ PO ZGŁOSZENIU REKLAMACJI?

Po wysłaniu zgłoszenia reklamacyjnego, przekażemy je do odpowiedniego działu. Otrzymasz od nas informacje o dalszych krokach, takich jak odbiór sprzętu przez kuriera czy wizytę technika. Dbamy o to, aby cały proces był jak najbardziej wygodny i bezproblemowy dla Ciebie.

INSTRUKCJA GRAFICZNA - ZOBACZ JAKIE TO ŁATWE

 

Skontaktuj-sie-z-nami-za-pomoca-wiadomosci-wyslanej-na-adres-sklepgastroprofit-pl-2-.png

MASZ PYTANIA?

Jeśli potrzebujesz pomocy przy wypełnianiu formularza lub masz pytania dotyczące reklamacji, skontaktuj się z nami – chętnie pomożemy!